Pages

Ads 468x60px

.

Friday 20 April 2012

YUKI


SOLUSI PENCERAHAN CANGGIH

Merupakan teknologi pencerahan Revolusioner Yuki menggabungkan penemuan pemenang hadiah NOBEL RS (mineral ajaib) + Kompleks GX White penunggu paten + Derma Calm untuk aksi pencerahan dan pemutihan sasaran pelbagai paras yang berfungsi pada setiap lapisan kulit dan sel kulit.

Bertindak 

MELINDUNGI MENCEGAH MEMPERBETUL MEMPERBAIK SUATU SOLUSI ENCERAHN GLOBAL YANG MENYELURUH



Yuki Revitalising Cleanser

Buih pembersih ultra lembut, membersihkan kotoran pada kulit dan menyingkirkan sel mati yang menyebabkan kulit kusam. Melicinkan dan melembapkan kulit. Kulit berasa bersih dan tampak jernih







Yuki Revitalising Toner

Losen Pemutihan untuk menjernih, menenang dan mengoptimumkan penghidratan kulit dan menyediakan kulit supaya lebih mudah ditembusi produk pemutihan YUKI. Menyingkirkan sel kulit mati secara berkesan. Menambah baik tekstur kulit dan mengetatkan pori





. 
Yuki Protective Day Lotion

Losen Pelembap Siang Hari yang ringan untuk melembap, melega dan menguatkan pertahanan kulit daripada penggelapan. Membantu mencerahkan tompok gelap dan memperbaik keserian kulit.







RESTORATIVE ESSENCE
Esen putih yang sangat pekat untuk menembus jauh ke dalam lapisan kulit dan mencegah pembentukan melanin di dalam sel.memudarkan tompok hitam dan pigmentasi sdia ada secara berkesan.
Antioksidan yang sangat kuat mencegah pengoksidaan sel kulit dan mencergaskan pemulihan sel untuk menampilkan sel kulit yang lebih cerah.Dalam jangka panjang kulit akan memperoleh paras kejernihan yang luar biasa kulit berseri dan warna kulit lebih seimbang.








Repairing Night Crème

Krim Penenang Malam untuk menenangkan kulit yang rosak akibat sinar UV dan berkesan mengurangkan sel hiperpigmentasi untuk mendedahkan kejelasan baru. Meningkatkan metabolisme sel untuk pembaharuan kulit pada waktu malam. Meningkatkan keserian dan mengetatkan kulit anda untuk mendedahkan kulit yang lebih cerah untuk seri yang dipertingkatkan secara keseluruhannya.




Yuki Renewal Mask

Masker Pemutihan Intensif memberikan prestasi pencerahan kulit yang nyata dalam masa 15 minit. Mengurangkan kemunculan bintik hitam dan menyekatakan warna kulit. Menghidratkan kulit dan memberikan penampilan segar kepada kulit. Mendedahkan kulit yang lebih cerah untuk seri yang dipertingkatkan secara keseluruhannya.


















BERMINAT.HUBUNGILAH KAMI DI TALIAN YANG DITETAPKAN...



0 comments:

Post a Comment